Monday, November 20, 2006

aku yang perasan...continue...

Hari nie bila buka jek blog.. uhhhh.. kena kutuk lagi dengan cik puteh nie... rupanya hari tu punyalah panjang menaip.. rupa-rupa tak da pun.. yang ada tajuk jek...hehehe.. . Apa yang dimaksudkan ngan perasan nie bukannya apa. Blog aku nie.. selalu jek kena kutuk.. mana tak nya.. sejak blog nie aku register.. aku tak sempat nak kemaskini atau mekap2 sikit.. sibuk deh.. Tu lah.. bila jumpa cik puteh nie.. mesti dia akan kata.. update lah blog ko tu.. uhhhhh.. aku tahulah blog dia tu comel.. tapi mmg comel pun... Aku bukannya apa.. blog nie aku letak colour pink agar sesuai ngan username aku kekwa_pink... buka2 jek.. uhhhh.. pinknya duniaku... cantik gak.. hehehe.. tang nie yang aku perasan sikit.. nak buka jek blog nie.. aku mesti ushar kiri dan kanan.. takut kantoi beb.. hah.. jangan plak ko org salah sangka, aku bukan mengulau tau.. cuma aku curi2 sikit masa.. update blog aku.. taknak kena kutuk lagi wei.....

8 comments:

Cikgu Siti Homestay Taman Indah said...

tak kutuk beb! BAGI GALAKAN JE...

anyway, selamat berposting!

chaio!

p(^_^)q

Ina / Adnan said...

takpe... anyway TQ... galakan membina tu...

Anonymous said...

Layout yang syahdu mata memandang ^__^

Ina / Adnan said...

huhuhu.. TQ.. ada juga puji..

k o r o m y s t said...

Mengulau tu apa ek?

Cikgu Siti Homestay Taman Indah said...

mentenet... melayari internet...

ahahhahahhah

Ina / Adnan said...

mengulau tu... curi tulang lah... hahaha

k o r o m y s t said...

ooo ingat transform jadi ular ke apa ke xD