Monday, December 18, 2006

nak kata apa?

Kelewatan aku ke opis hari nie mmg aku reda.. mana taknya..dari kul 8.25 aku tggu kat BTS tapi bayang komuter pong takde.. yang ada keretapi laju ke singapore dan keretapi gula prai.. mana pulak datangnya keretapi gula prai nie... biasanya tak penah nmpak pong..bila jam mnunjukkan kul 9, aku pn amik hp nak msg kat bos aku " maaf saya lewat hari ini, komuter delay" uhhhh.. haru sungguh. Lewat 20 minit tu.. aku tgk ramai gak member2 yg lain.. sian mereka.. aku pun kesian jugak.. hehehe..Sampai jek kat opis terus isi borang lewat.. bos sign..antar kat HR.. settle..nampaknya dah ada rekod lambat dah nie

Hari nie punyalah malu. rupa2nya aku pakai tudung terbalik.. sulam yg sebelah dalam aku pakai kat luar.. kalu org tilik betul2.. mmg nmpak.. itulah bila pakai tdg sulam nie kena tgk betul2.. mana luar mana dalamnya.. entah camne aku leh tak perasan masa pakai."Abang, nampak tudung yang sya pkai nie tbalik tak?" tanyaku pada hubbyku ketika turun dari lif. " Iya ker terbalik, tak nampak pun" kata suamiku sampai melihat2 tudungku. Ahhh! hubbyku nie.. asalkan bole jek. Nak tukar tak sempat lagi nie.. harapan ku tiada orang yang akan perasan.

Hahaha.. bila2 org tgk2 aku.. aku buat dek jek... biarlah kalu diorg tau pun takpe.. aku dah takda masa nak tukar.. sampai opis aku tukarlah nanti..So, next time aku kena lebih berhati2.. jgn malukan diri sendiri lagi.. kalau tak nmpk sgt takpelah... kalaulah... uhhhhh... malunya..

4 comments:

Cikgu Siti Homestay Taman Indah said...

salam...

begitulah hidup kita hari-hari...
unpredictable...

selamat menempuh masa-masa yang akan datang!

p/s --> tudung terbalik? ahhahah nak tengok!!!

k o r o m y s t said...

Jangan gusar.
Jika ada yang melihat dengan pelik.
Katakanlah pada mereka...

"...Ni lah gaya pemakaian tudung terbaru! Tak tau ka? Uhhh... memang ketinggalan zaman!"

Hihihi... selamat mencuba~... xP

Ina / Adnan said...

Bagus sungguh cadangan koromyst.. lain kali leh cuba lagi lah.. kah..kah.kah...

Anonymous said...

bgtau je orng yang melihat kekwa tu...kenapa??? adakah saya kelihatan lebih menari dari hari2 biasa?
mkin sy akan lebih menarik selepas ini..heheheheehehehh