Friday, December 01, 2006

Tahu ... Tak Tahu...

Sejak akhir-akhir ini banyak aku dengar keluhan dari kawan-kawan aku mengenai sesuatu yang sebenarnya tidak di sengajakan atau memang disengajakan... aku sendiri pernah mengalami situasi seperti itu.. tapi biarlah.. bukan itu yang ingin aku ceritakan di sini. Buat kawan-kawan dan diriku.. ambillah kata-kata ini sebagai satu kekuatan untuk menempuh hari-hari yang mendatang...walaupun kata-kata ini tak sehebat mana.. tapi selama ini amat berguna bagi diri ku.. Ada perkara kita TAHU Tapi kita kena buat TAK TAHU... Ada perkara kita TAK TAHU Tapi kita kena ambil TAHU... p/s: Aku bukan nak memandai dalam memberi nasihat tapi sekadar untuk bersama kita ambil iktibar.

3 comments:

Cikgu Siti Homestay Taman Indah said...

aku tak tahu, apa sudah jadi pada diriku?

aku sangat kabur!
sangat kelam!

k o r o m y s t said...

Bila baca berulang kali petikan tahu tak tahu tu, dah tak tahu pulak apa maksud tahu xD

Ina / Adnan said...

emmmmmm..... macam-macamlah cik puteh dan cik koromyst nie...aku pun tak tahu apa nak tulis... hahaha..